Kampania CX dla rolników

Działania skierowana do Rolników, uprawiających ziemniaki to jeden z wielu projektów, którym opiekowałam się od początku do końca w firmie SYNGENTA

Postawiliśmy na opracowanie szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej; w prasie, radio, Internecie czy podczas wydarzeń rolniczych. Komunikacja ta była wsparta działaniami reklamowymi w tych samych mediach. Dodatkowo powstał mechanizm wspierający punkty sprzedaży oraz samych sprzedawców. Głównym punktem były szkolenia, pokazy polowe (na żywo oraz relacje na You Tube) oraz webinary live. Rolnicy mogli również wziąć udział w promocji konsumenckiej, w której dostawali premię za zakupy wybranych produktów.

Obecnie połączenie wielu działań w różnych kanałach komunikacji (omnichannel) to praktycznie warunek zrozumienia Klienta. Na Konferencji I>3Mkt w 2021 Piotr Bucki podczas swojej prezentacji powiedział:

“W życiu albo jesteś Klientem albo masz Klientów.

I albo zależy Ci na tym, żeby podejmować dobre decyzje, albo zależy Ci, żeby ktoś podejmował dobre decyzje.”

Wszystkie komunikaty miały pomóc Klientowi w podjęciu najlepszej dla Niego decyzji. Pokazywały wiele możliwości, alternatywne rozwiązania i dawały odpowiedzi na ważne pytania. Wykorzystywały wyniki doświadczeń i najnowszą dostępną wiedzę oraz bazowały na wieloletnim doświadczeniu naszych Ekspertów. 

Podejście Customer Experience zaowocowało wzrostem świadomości marki oraz podwojeniem sprzedaży flagowego produktu rok do roku.

Podoba Ci się materiał? Podziel się z innymi!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
WhatsApp
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial