Marketing Campaign Lead 1.04.2016 - ...
Osiągnięcia zawodowe:
Pierwsza profesjonalna współpraca z vlogerami rolniczymi w Agro, która wyznaczyła Standard działań Influencer Marketing nie tylko w Firmie ale i w całej branży. Zobacz więcej tutaj.
Niestandardowe działania marketingowe w Kampanii portfolio ziemniaczanego, które wpłynęły na podwojenie wolumenu sprzedaży produktu hero YTY. Zobacz więcej tutaj.
Koordynacja i opracowanie konceptu webinaru – pierwszego w branży Agro w pełni profesjonalnego wydarzenia transmitowanego ze studio na żywo – nt. ochrony ziemniaka. Zobacz tutaj.
Lobbowanie za koncepcją stworzenia koncepcji promocji konsumenckiej („umbrella”) dla wielu produktów w jednym miejscu, w efekcie czego powstała kompleksowa strona promocyjna B2C: www.prysnijzsyngenta.pl
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej
- opracowywanie celów i KPI dla produktów w wybranej kategorii
- planowanie Kampanii całorocznych z uwzględnieniem sezonów tak, aby dostarczane rozwiązania marketingowe przekładały się na realizację celów sprzedażowych
- koordynacja działań online / digital, YT, FB
- współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie ATL, BTL, online
- opracowywanie i realizacja budżetów marketingowych
- monitoring i analiza rynku, konkurencji, sprzedaży
- badania marketingowe
- wdrażanie i koordynacja akcji cross-promocyjnych z wykorzystaniem narzędzi aktywnie wspierających sprzedaż