Syngenta

Marketing Campaign Lead 1.04.2016 - ...

Osiągnięcia zawodowe:

Pierwsza profesjonalna współpraca z vlogerami rolniczymi w Agro, która wyznaczyła Standard działań Influencer Marketing nie tylko w Firmie ale i w całej branży. Zobacz więcej tutaj.

Niestandardowe działania marketingowe w Kampanii portfolio ziemniaczanego, które wpłynęły na podwojenie wolumenu sprzedaży produktu hero YTY. Zobacz więcej tutaj.

Koordynacja i opracowanie konceptu webinaru – pierwszego w branży Agro w pełni profesjonalnego wydarzenia transmitowanego ze studio na żywo – nt. ochrony ziemniaka. Zobacz tutaj. 

Lobbowanie za koncepcją stworzenia koncepcji promocji konsumenckiej („umbrella”) dla wielu produktów w jednym miejscu, w efekcie czego powstała kompleksowa strona promocyjna B2C: www.prysnijzsyngenta.pl

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej
  • opracowywanie celów i KPI dla produktów w wybranej kategorii
  • planowanie Kampanii całorocznych z uwzględnieniem sezonów tak, aby dostarczane rozwiązania marketingowe przekładały się na realizację celów sprzedażowych
  • koordynacja działań online / digital, YT, FB
  • współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie ATL, BTL, online
  • opracowywanie i realizacja budżetów marketingowych
  • monitoring i analiza rynku, konkurencji, sprzedaży
  • badania marketingowe
  • wdrażanie i koordynacja akcji cross-promocyjnych z wykorzystaniem narzędzi aktywnie wspierających sprzedaż
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial